Published On: wt, Lis 15th, 2016

Jak wpływać pozytywnie na poziom cholesterolu?

Share This
Tags

Walka z cholesterolem to wręcz podstawa osiągnięcia wysokiego poziomu zdrowia. Pytanie jednak, w jaki sposób osiągnąć korzystne wyniki, a przy tym nie poświęcić na planowanie zmian w życiu zbyt wielkiej ilości czasu? W artykule poznasz podstawowe aspekty walki ze złym cholesterolem LDL i będziesz mógł wprowadzić wszystkie wskazówki praktycznie, szybko do codzienności.

Czy zadbasz w końcu o swoje zdrowie?

Najważniejsze zadania do osiągnięcia to rezygnacja lub maksymalne ograniczenie tłuszczu nasyconego, pochodzącego z masła, mięsnych dań mocno przetworzonych, itp.

Druga sprawa to zwiększenie spożycia błonnika pokarmowego, wyzwalającego stopniowo energię do organizmu. Walka ze złym cholesterolem ma bardzo pozytywną właściwość dodatkową, ponieważ zmienia korzystnie sylwetkę, odchudza ją. Wyniki krwi łączą się ze zgrabnym ciałem, co warto uznać za świetną motywację.

Co konkretnie obniża cholesterol?

Świeże warzywa, owoce, dania naturalne, chude mięsa, aktywność fizyczną, rezygnacja z palenia papierosów. Dietę obniżającą cholesterol warto opierać na następujących produktach: oliwie z oliwek, czerwonym winie do głównego posiłku (tradycja zaczerpnięta z diety śródziemnomorskiej), wodzie niegazowanej zamiast soków z cukrem, rybach zamiast pakowanych, przetworzonych mięs, płatkach owsianych, jajkach, ryżu i kaszach.

Dobrze jest poza jadłospisem jeździć na rowerze, biegać. Nie musisz uprawiać sportu ekstremalnie, ale wartość wysiłku w obniżaniu cholesterolu jest dowiedziona, ponieważ genialnie reguluje gospodarkę hormonalną.

Badania wykazują, że obniżanie cholesterolu wiąże się zawsze z pozytywnymi przekształceniami sylwetki. Dla osób otyłych, cierpiących na nadciśnienie to niezwykle dobra nowina. Jadłospis skomponowany w powyższy sposób bywa tańszy, naprawdę smaczny, stosunkowo prosty we wprowadzeniu. Na wielu stronach internetowych ściągniesz też tabele pokazujące ilość cholesterolu w danych produktach spożywczych. Taka wiedza zagwarantuje ci wyeliminowanie nośników złego cholesterolu.

Im dłużej zaniedbujesz temat, tym bardziej szkodzisz sobie

Podejdź do tematu poważnie, z sercem, ponieważ złe wyniki cholesterolu utrzymujące się przez dłuższy czas zwiększają ryzyko chorób serca, miażdżycy. Powiększa się też twoje niezadowolenie z życia. Przedstawione porady zadziałają bardzo szybko i pozytywnie.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

About the Author

Displaying 1 Comments
Have Your Say
  1. Odzia napisał(a):

    No i wszelkie maszyny domowe do ćwiczeń. rowerki itp. Ja osobiście polecam basen.

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Wszystkie prawa zastrzeżone